Regulamin Konkursu na Najpiękniejsze/ Najciekawsze Zdjęcia na Schodach do Pałacu w Lubostroniu;
1. Postanowienia ogólne
1.1. Organizatorem konkursu jest Pałac w Lubostroniu (dalej: Organizator).
1.2. Konkurs rozpoczyna się w poniedziałek, 15 lipca 2024r. i trwa do 15 sierpnia 2024r. .
1.3. Celem konkursu jest upamiętnienie historii Pałacu Lubostroń w tym XXX-lecia instytucji kultury Pałac Lubostroń oraz promowanie prowadzonej w tym miejscu działalności.
2. Uczestnictwo
2.1. Konkurs jest otwarty dla wszystkich osób fizycznych i prawnych.
2.2. Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne.
3. Zgłoszenia
3.1. zdjęcia na konkurs można przesyłać w podanym terminie przez Messenger na oficjalnej stronie Pałacu w Lubostroniu na Facebooku oraz na adres palac@palac-lubostron.pl.
3.2. Każdy uczestnik może przesłać maksymalnie 3 zdjęcia.
3.3. Na zdjęciach muszą być schody do Pałacu w Lubostroniu.
3.4. W zgłoszeniu należy podać imię i nazwisko autora lub właściciela zdjęcia (w przypadku zdjęć historycznych lub kiedy nie można wskazać autora), telefon, kontaktowy adres e-mail, informację o zdjęciu(kto jest na zdjęciu, data zrobienia – jeśli jest znana inne znane okoliczności)
4. Zasady konkursu
4.1. Zgłoszone zdjęcia zostaną opublikowane na oficjalnej stronie Pałacu w Lubostroniu na Facebooku oraz na stronie www.palac-lubostron.pl.
4.2. Głosowanie w terminie od 16.08 2024 do 26.08.2024r.odbędzie się przez „lajkowanie” zdjęć oraz ocenę jury konkursu.
4.3. Oprócz głosowania publicznego, zgłoszenia będą oceniane przez powołane przez Organizatora jury. Głosy jury stanowić będą 51% ogólnej oceny.
5. Kryteria oceny
5.1. Zdjęcia będą oceniane na podstawie: Estetyki i kompozycji, kreatywności, wydarzeń historycznych i zgodności z tematem konkursu. Zdjęcia mogą dotyczyć samych schodów oraz sytuacji z nimi związanymi przy okazji wydarzeń organizowanych przez naszą instytucję kultury oraz prywatnych wizyt w Pałacu.
6. Nagrody
6.1. Dziesięć najlepszych zdjęć wyłonionych przez jury otrzyma nagrody rzeczowe ufundowane przez Organizatora.
6.2. Zdjęcie, które otrzyma najwięcej ocen pozytywnych od internautów otrzyma nagrodę ufundowaną przez Organizatora.
6.3. Trzydzieści najlepszych zdjęć wybranych przez jury zostanie zaprezentowanych na wystawie w Pałacu w Lubostroniu.
6.4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie Pałacu w Lubostroniu na Facebooku oraz stronie internetowej w dniu 31 sierpnia 2024r.
7. Prawa autorskie
7.1. Uczestnik konkursu, przesyłając zdjęcia, oświadcza, że jest ich autorem lub właścicielem i posiada pełne prawa autorskie do przesłanych prac.
7.2. Uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie przesłanych zdjęć przez Organizatora do celów promocyjnych związanych z konkursem i Pałacem w Lubostroniu.
7.3. organizator w przypadku wykorzystania zdjęć zgodnie z punktem 7.2. zobowiązuje się do podawania informacji o autorze lub właścicielu zdjęć.
8. Postanowienia końcowe
8.1. Przesłanie zgłoszenia do konkursu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
8.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie trwania konkursu.
8.3. Wszelkie pytania dotyczące konkursu należy kierować na adres e-mail: palac@palac-lubostron.pl.
Skip to content